taka-engstalex’s diary

大学で言語学(英語)を専門に学び、教員免許・英検準1級を取得。 カナダ・アメリカへ留学したり、大学付属の国際寮でいろんな国の人と生活し、異文化を肌で感じました。 現在はフリー英会話講師をしている、僕の日常から英語に関してのブログを上げていきます!

Thank you all for your support!!



Hey guys~


It's Alex!





So this is the last day of the 2017, and how did you spend this year?














In my case, teaching, teaching, teaching, teaching....

















And I started Coconala.
























They were really good experiences for me, and grew me up.


















Teaching English to students is so tough even I tried hard so many times.











Not only at schools, on Coconala is also tough.


















But even so, they are totally good opportunities for me to grow up, improve teaching skills, keep my English skills, and get feedbacks.




















And finally, I got a status of expert in Coconala! 


























Things I mentioned, thanks to your support!!


{1CC0DBEA-5AF7-42A6-AF68-0F43A9E2A9C4}













さて、今日は2017年最後の日ですが、
みなさんは今年をどう過ごしましたか?







僕はもう、ずっと、英語を教えて、教えて、教えて、教えて、教えて、教えて、教えて、教えて、、、














て、ココナラを始めました。











それらは僕にとってすごくいい経験になったし、成長する機会にもなりました。














英語を教えるってすっごく大変で、
エゲツないぐらい悪戦苦闘して、何度もなんども試しました。











学校で教えるのだけでなく、
ココナラで教えるのも非常に難しかったです。












難しかったとはいえ、自分を成長させ、英語を教えるスキルを磨き、英語力の維持、フィードバックが得られる非常にいい機会になりました!















それでみなさんのサポートがあったから、
ココナラでエキスパートになることもできました!
















Everything went well this year, and I wish next year as well!










Anyway, I would like to give you all a big thank-you!









本当に本当に感謝です!












Enjoy the rest moments of this year, and have a great Happy-New-Year!!!!














残り少ない時間ですが、お楽しみください!







そして!良いお年をお迎えください!










来年も是非ブログを読んでください!^ ^













ココナラでは年末年始関係なく出品しています!







質問等がありましたら、コメント欄やココナラのDMでお受けします!












ココナラでお待ちしております!^ ^







是非是非~^ ^

 

  


 

 https://coconala.com/smartphone/users/576593

 

 

Twitter @AlexEngTeacher

 

 

 

i'll see you soon!

 

 

 

 

 

 

 

 

bye👋

 

 

 

 

 

 

ALEX😎